HappyFish

joi, 25 martie 2010

Canada vs. Romania - episodul 2

Am stat si m-am gandit mult si nu stiu de ce dar imi este foarte greu sa aduc argumente in favoarea Romaniei. Asa ca o sa aduc cateva argumente in defavoarea ei.
1. Daca intarzii cateva secunde atunci cand pleci cu masina de la semafor automat esti claxonat de cel din spatele tau - in Canada nu se intampla asta
2. Daca stai pe scara rulanta in metrou pe partea stanga, fara sa-i lasi pe cei care se grabesc sa treaca este ceva firesc pentru noi  - in Canada s-ar uita cel putin ciudat la tine considerand ca esti necivilizat.
3. Ma intorc la trafic si ma gandesc ca in Romania nu opreste nimeni la indicatorul Stop (desi e obligatoriu) - in Canada sunt amenzi serioase daca nu faci lucrul asta si soferii opresc.
4. Ma rog asa ca o mica concluzie aici toata lumea e nervoasa acolo mai toti sunt relaxati.

Tot incerc sa gasesc argumente in favoarea Romaniei si nu reusesc. Oare chiar nu exista sau nu le vad eu? Nu stiu ce sa zic, chestia ca romanii sunt ospitalieri nu prea mi se pare un argument. As prefera sa fim mai putin ospitalieri dar sa ne respectam intre noi.

3 comentarii:

  1. Bai am vrut sa iti scriu si la scorul de 1-0. Nu a mers bine blogul tau sau internetul meu, drept pentru care nu s-a publicat comentariul. Ziceam ca as vrea sa vorbim despre asta. La doi zero iti zic asta ca argument, si poate marchez un 2-1:
    "“Eu m-as risca sa spun ca tara mea e cultura mea si nu proximitatea intimplatoare a vitelor care imi traverseaza spatiul vital. Adica, daca injurati “Romania”, va injurati cultura. Si sint convins ca asta e o eroare”.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca am scris tot ce am scris pana acum, a fost tocmai pentru ca undeva in adancul meu iubesc tara asta, asa cu toate relele ei. Iubesc faptul ca a dat oameni ca Andrei Plesu, Horia Patapievici, Nicolae Manolescu si nu ma refer decat la cei contemporani. Nici nu ar fi cinstit sa critici o tara, dar poti critica oamenii ei. Oricum ok, sunt de acord cu tine e 2-1, dar parca vad ca o sa ies maine pe strada si gasesc ceva de 3-1 :)

    RăspundețiȘtergere