HappyFish

duminică, 4 aprilie 2010

Canada vs. Romania - ultimul episod

Sincer m-a cam saturat sa scriu despre acest subiect. Mi se pare ca am fi intr-un meci FC Barcelona - FC Vanju Mare. Merg pe strada prin Bucuresti, vad oameni, vad locuri si nu gasesc nimic care sa imi inspire civilizatie. Astazi am ajuns la cimitir sa aprind si eu o lumanare. Surpriza! O mare familie statea langa un mormant si incinsesera un gratar cu mici si cefe de porc de toata frumusetea. In tot cimitirul mirosea a gratare. Probabil ca si mortii se rasuceau in morminte de atata miros de mici si fripturi. Sa mai spun ca cimitirele din Canada sunt mai bine ingrijite decat niste parcuri...
Cred ca stiu acum de ce mai stau prin Romania. Imi sunt prea dragi, cei apropiati mie. Asa ca dragi parinti, verisori, cumnati daca va hotarati vreodata sa plecati de aici luati-ne si pe noi. Poate ca daca suntem mai multi o sa ne fie mai usor printre straini.

Un comentariu:

  1. Faceti si voi un copil, doi, si cand vine timpul pentru trimis la scoala, hai sa ne caram, pentru ei macar :) Eu asta sper, si la asta ma gandesc.

    RăspundețiȘtergere