HappyFish

vineri, 5 martie 2010

Urasc manelele

Nu inteleg de unde vine atata ura din mine. Se spune ca trebuie sa fim buni, toleranti si cu toate astea cand e vorba de manele, la mine toleranta este zero. Poate fiindca imi place rockul, fiindca ascult Metallica, Judas Priest, Manowar, Iron Maiden. Poate fiindca asociez manelele cu scuipatul semintelor pe strada, cu mirosurile fetide de transpiratie vara in tramvai, cu puradeii care fac galagie pana la 1 noaptea in spatele blocului. Poate fiindca asa cum spunea Basescu, marea majoritate a romanilor asculta manele si eu intotdeuana le-am asociat cu prostul gust si lipsa de educatie.
Pana la urma nici nu e vorba de mine, ma gandesc doar la copii care se nasc acum in Romania si vor trebui sa asculte toate aceste aberatii auditive, vor trebui sa traiasca cu kitsch-ul, cu prostul gust si cel mai trist ca totul se va transforma pentru ei incet, incet in normalitate si nu vor mai putea intelege in ce mocirla se scalda decat atunci cand vor fi mari si vor ajunge prin tari mai civilizate.
Ma gandesc serios ce e de facut. Sa ne chinuim in continuare aici asteptand sa se intample ceva sau sa plecam in alte locuri mai civilizate, nu atat pentru noi ca deja e deja un pic cam tarziu, cat pentru copii nostri. Inca nu am reusit sa imi raspund la aceasta intrebare, dar o decizie va trebui luata la un moment dat.

7 comentarii:

  1. sunt manelist convins...traiasca florin salam

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu urasc manelele....tre sa recunosccand eram mai mica ascultam si chiar imi placeau...dar akm am deschis ochii sh le urask...pt ca ele promoveaza incultura....sh cu credinta si tarie iti zik........JOS CU MANELELE

    RăspundețiȘtergere
  3. Manelarii ... hmmm ... fara creier, fara personalitate ... looseri

    RăspundețiȘtergere
  4. aia sunt cei mai idioti oameni posibili ar trebui impuscati

    RăspundețiȘtergere
  5. cand eram mica imi placeau manelele. acum imi e scarba cand le aud

    RăspundețiȘtergere
  6. tara de retardati mintali. manele reprezinta cretinii fara creier handicapati mintali nascuti in urma unei cosangvinizari nereusite.Sunt cel mai cretin mod de a arata ca esti debil mintalai jumatate de creier pe care nici macar ala nu il folosesti, esti un idiot inutil si nu ai alt scop in viatza decat banii femeile dusmanii. toate chestiile care nu conteaza de loc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Exact,da-i naibii de manelisti idioti si de cocalari.
    Rock On People!

    RăspundețiȘtergere